B2B

Dla podmiotów gospodarczych mamy specjalną ofertę hurtową na cały zaprezentowany asortyment. Zapraszamy do kontaktu pod nr telefonu: 604 511 197, gdzie nasi doradcy przygotują ofertę dostosowaną do Waszych potrzeb.

Pytania i odpowiedzi

Jaki jest czas realizacji zamówień?

Realizacja zamówień zwykle trwa do 2 dni roboczych. W zależności od wyboru płatności Twoja przesyłka zostaje nadana
– w przypadku przelewu tradycyjnego lub PayU, wysyłka następuje w dniu zaksięgowania płatności.
– w przypadku przesyłki pobraniowej towar zostaje wysłany niezwłocznie po prawidłowym dokonaniu zamówienia – jeśli zamówienie zostanie złożone do godz. 10.00, towar wysyłany jest tego samego dnia, jeśli później – następnego dnia.

Czas dostawy nadanej przesyłki zależy od wybranej formy:
– w przypadku kuriera i Paczkomatów Inpost, dostawa zazwyczaj realizowana jest w kolejnym dniu roboczym
– w przypadku przesyłki pocztowej, dostawa zazwyczaj realizowana jest w terminie 1-3 dni roboczych.

Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Tak, punkt odbioru:

Eco-ivent Namysłów ul. Łączańska 22c/7 46-100 Namysłów , Godziny otwarcia: pn-pt: 8:00-16:00

Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak, w celu obliczenia kosztów wysyłki prosimy o kontakt z działem handlowym.

Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?

Faktury VAT są wystawiane do każdego zamówienia.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Pieniądze zwracane są w terminie do 14 dni roboczych od złożenia skutecznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?

Przelewem na wskazane konto.

Jaki jest nr konta bankowego, na które mam dokonać płatności?

Numer konta 84 1050 1881 1000 0097 2236 4727, w tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.

Czy mogę złożyć zamówienie bez zakładania konta w sklepie internetowym?

Tak, przy składaniu zamówienia można wybrać opcję “zamówienie jednorazowe”.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety, z przyczyn technicznych, nie przyjmujemy zamówień telefonicznych.

Jak zmienić lub anulować moje zamówienie?

Aby zmienić lub anulować zamówienie poprosimy o kontakt telefoniczny.

Jak postępować, gdy towar dotrze uszkodzony?

Jeżeli paczka nosi ślady uszkodzenia prosimy spisać protokół szkody w obecności kuriera i przesłać go na nasz adres [email protected], wraz z opisem sytuacji i – w miarę możliwości – zdjęciem uszkodzeń. Jeżeli uszkodzenie zostało zauważone po odebraniu przesyłki również prosimy o kontakt e-mailowy z opisem.

Jeżeli nie znaleźli Państwo tutaj odpowiedzi na swoje pytania prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: 604 511 197. od pon-pt w godz 8.00-16.00.

Moje konto

Twoje zamówienia
Ustawienia konta
Przechowalnia

Płatności i dostawa

Formy płatności
Czas i koszty dostawy

Informacje

Regulaminy
Polityka prywatności
Tablica informacyjna
RODO

O nas

Kontakt i dane firmy
O firmie

error: Content is protected !!